Производители

Категории

ПРОТЕИНИ

Има 44 продукта.
ПРОТЕИНИ

Протеинитe (бeлтъцитe) изгpaждaт вcичĸи живи ĸлeтĸи. Te cъcтaвят ocнoвнaтa чacт нa цитoплaзмaтa и ядpoтo нa ĸлeтĸитe. Eнзимитe и няĸoи xopмoни cъщo имaт бeлтъчeн cъcтaв.Te ca нaшитe гpaдивни eлeмeнти. Eднoвpeмeннo c тoвa мoгaт дa бъдaт и изтoчниĸ нa eнepгия. Πpи paзгpaждaнeтo нa 1 гp пpoтeин ce ocвoбoждaвa 4,1 ĸĸaл eнepгия. Oбщo пpoтeинитe тpябвa дa пpeдcтaвлявaт 15 дo 25% oт нaшaтa xpaнa при нормален начин на живот. При спортуващите този процент драстично се повишава.

Подкатегории

  • Суроватачен Протеин

    Съроватъчните протеини се подразделят на: концентрати, изолати (йонно-обменени) и изолати (микро/нанофилтрация). Суроватъчните концентрати може да имат около 80% белтъчно съдържание, йонно-обменените могат да достигат около 90%, а микро/нанофилтрираните са с малко по-високо белтъчно съдържание (около 90-94%), суроватъчните изолати са вероятно най-доброто (респективно и най-скъпото), което може да намерите на пазара в наши дни.

  • Суроватачен Протеин ИЗОЛАТ

    Суроватъчния протеин изолат (Whey Protein Isolate) се счита за най-висок клас протеин и е по-качествен от суроватъчния концентрат. Той има по-малко количество мазнини и въглехидрати и се усвоява най-бързо от организма.Малко по-високи в белтъчното съдържание (около 90-94%), произведени при ниски температури при кръстосана микро/нанофилтрация, суроватъчните изолати са вероятно най-доброто (респективно и най-скъпото), което може да намерите на пазара в наши дни.При производството се взимат предпазни мерки, за да може жизнените субфракции да останат непокътнати заедно с "биологичната активност", технологията на филтриране е специално проектирана да отстранява примесите, без да филтрира жизнените субфракции. Изолатите съдържат по-висок процент от верижно разклонените аминокиселини (BCAA), които са особенно важни за растежа.

  • Телешки Протеин

    Телешкият протеин се добива от говеждо месо, посредством специални модерни технологии за добиване и хидролиза. В телешкият протеин изолат, се съдържат най – големи количества аминокиселини, в сравнение с всички други протеини. Освен това телешкият протеин има естествено съдържание на креатин, което означаве че телешкият протеин ви прави по-силни и по-големи.

  • Яйчен Протеин

    Яйцата са били неизменна част от диетата на културистите от началото на този спорт. Повечето диетолози поставят яйцата на върха на списъка на най-добрите източници на протеини. Яйчен протеин на прах, продължава да бъде най-доброто допълнение към предоставяне на пълен профил на незаменими аминокиселини, аминокиселини с разклонена верига и глутаминова киселина. Яйчен протеин на прах е богат на разклонена верига аминокиселини, които подпомагат синтеза на протеин и гарантират, че хранителните вещества, които се консумират през целия ден са напълно използвани от тялото.

  • Соев Протеин

    Соята е един от основните източници на протеин. Според PDCAAS (система за оценяване качеството на протеина) соята се нарежда сред най-добрите източници на протеин, като успешно съперничи на суроватъчния протеин. Соев протеин (Soy Protein) съдържа минимално количество мазнини, холестерол и лактоза, като така е подходящ за хора които имат непоносимост към лактозата и за вегетарианци. Богат е на сапонини, фитостероли и изофлавони, те поддържат имунната система и намаляват нивата на холестерол в тялото. Соев протеин (Soy Protein) забавя процесите на стареене, подобрява функциите на сърдечно-съдовата система, бори се с опасните за организма свободни радикали, индиректно стимулира метаболизма, подобрява костното здраве.

  • Протеинови Матрици

    Протеиновите матрици представляват продукт, който комбинира няколко източника на протеини, най-често това са : суроватъчен протеин, казеин, яйчен протеин, млечен протеин и соев изолат. Чрез комбинацията на няколко протеинови източника с различна скорост на усвояване и различен аминокиселинен профил се получава като краен продукт протеинова матрица, която има по-висока биологична стойност и снабдява тялото с постепенно и плавно освобождаване на аминокиселини за по-добро възстановяване и анаболен ефект.

  • Казеин

    Казеинът е висококачествен, пълноценен, бавноусвоим протеин, който доставя на тялото достатъчни количества от всички незаменими аминокиселини. Казеинът осигурява на тялото по-слаб, но продължителен приток на аминокиселини в кръвта, използва се като хранителна добавка, когато храненето трябва да се обогати с белтък. Много трениращи го използват като нощен протеин, защото той се усвоява по-бавно и доставя аминокиселини на тялото ви през цялата нощ.

  • Протеинови Барове

    Един добър протеинов бар може с лекота да замести едно основно хранене за деня, набавяики ви необходимите ви белтъчини, въглехидрати и витамини.

  • ВСИЧКИ

    Тук можете да разгледате всичките ни протеинови продукти, в случай, че не можете да откриете някои точно определен протеин в останалите категории протеини.


продукти на страница

продукти на страница